A Google felületén lehetőség van úgynevezett Helyi idegenvezetőknek fotókat feltölteni cégünkről. Ez legtöbbször örvendetes dolog, de vannak olyan fotók, amik ártanak cégünknek. Ezeket sokszor lelkes, a hibákra a figyelmet felhívni vágyó emberek töltik fel, de előfordulnak trollok és a konkurencia rosszindulata is meghúzódhat a háttérben.

Nézzük meg, mit lehet tenni, hogyan lehet fényképet törölni a Google Cégem felületről!

NAP jelentősége a lokális marketingben

A NAP (name, address, phone) jelentősége a keresőoptimalizálás területén hatalmas, hiszen már nem csak a domainnevünk alapján ismer fel minket a Google, hanem ezen adatok alapján is. Lokális keresőoptimalizálás miatt pedig a címünk az, ami miatt a közelünkben keresőknek jobb pozícióban tudunk megjelenni. Nézzük meg tehát ezeknek az adatoknak a jelentőségét és használatát!

Google Cégem menedzselés

A vállalkozások Google Cégem fiókjába érkező vélemények száma folyamatosan emelkedett az elmúlt két évben. Számos marketinges kolléga és cégvezető keresett meg minket, hogy mit lehet tenni azokkal a negatív véleményekkel, lejárató kampányokkal, amelyek nem valós személyektől származnak. Pontosan ez a probléma adta az ötletet, hogy az elmúlt időszak tapasztalatai alapján,
erről egy átfogó cikket írjunk.

Lokális bormarketing

A magyarországi bormarketingről mostanában egyre többet hallunk. A különböző médiaforrásokból megtudhatjuk, hogy számos területen ( PR, Brandépítés, Online marketing) történtek pozitív előre lepések. Idén nyáron Harkányba utaztam majd átmentem Villányba. Kíváncsi voltam, hogy az itt található helyi pincészetek mennyire használják jól a Google Térkép kínálta lehetőségeket. Lássuk, mit tapasztaltam.

Google cégem marketing

A Google Cégem marketing keretén belül Google Térkép kutatást végeztünk a Budapesten található állateledelt forgalmazó boltok körében. A vizsgálat számos érdekességet hozott felszínre, ami jelentősen befolyásolhatja ezen boltok lokális marketing tevékenységét. Nézzük meg a vizsgálat eredményeit részletesen.