Lokális marketing szakértői

kondor albert anders tamasMagyarországon elsőként keztük felfedezni és népszerűsíteni a Lokális Online marketinget.

Mára több konkurens cég vette át a témát, fedezte fel segítségünkkel a területet.

Ha az eredeti forrásokból, saját kutatásokból szeretnél tanulni, azt tőlünk velünk tudod megtenni!

Két szakértő akik kutatnak

Anders Tamás és Kondor Albert 2015 végén kezdte el kutatni a Lokális Online Marketing működését.

A Google térképből kiindulva került felderítésre a lokális keresőoptimalizálás, a közösségi média helyi aspektusai. Mára egy cég teljes megjelenését optimalizálni tudjuk, hogy egy környék bizonyos szolgáltatása iránt érdeklődője elé kerülhessen egy bizonyos vállalkozás.

Anders Tamás
Anders TamásLokális Marketing kutató
Egyszerűen kezdődött a Lokális marketing felfedezése. Ránéztem a Google-re feltöltött fotómra, és 138 000 db megtekintése volt a feltöltött képnek egy egyszerű kávézónál... Azonnal tudtam, hogy ez egy hatalmas téma és a jövő lehetősége, bár akkor még nem is tudtam, mennyire igazam van! Gyakorlat: 2004 óta a Prosign vezetője, a SzállásMarketing alapítója. Több, mint 200 céggel dolgozott együtt online stratégiájuk kidolgozásán és megvalósításán. 2000 óta foglalkozik az Online világgal, 2006 óta a szállások online marketingjével, 2014 óta a lokális online marketing meghonosítója. Fordulj hozzá bizalommal, ha szeretnéd átlátni az online marketing világát és tanulva akarsz fejleszteni marketingeden. Szakterület: Lokális marketing, Honlap stratégia, Hírlevél- és Közösségi Marketing, Tartalommarketing
Kondor Albert
Kondor AlbertLokális Marketing kutató
Végzettség: Közgazdász, gazdálkodási szakirány; Szakközgazdász, marketing szakirány Gyakorlat: 2005-óta foglalkozom marketinggel. Az elmúlt években számos vállalkozás stratégiai rendszerének felépítésében segédkeztem. Az elmúlt két esztendőben vállalkozások komplex marketing stratégia rendszerét fejlesztettem. A lokális marketing keretén belül megalkottam a Google Térkép kutatás módszertanát. Nem hiszek a tömegmarketingben. Vallom, hogy nincs két egyforma projekt és ez által nem lehet minden vállalkozásnak ugyan azt a stratégiát javasolni. Gyakorlati tapasztalatom, hogy az egyedi megoldások határozzák meg minden vállalkozás sikerét. Szakterület: Marketing stratégia, Facebook marketing, Lokális marketing, Google Térkép marketing