Lokális Marketing: Google Térkép kutatás

Az elmúlt néhány évben nagy átalakuláson ment keresztül a Google lokalitással kapcsolatos szolgáltatás palettája.

Az érintett területek:

  • Google Local Guide program (Helyi idegenvezető program)

  • Google My Business (Google Cégem)

  • Google Maps (Google Térkép)

     

Az elmúlt időszak megfigyelései igazolták, hogy egyre több felhasználó veszi igénybe a Google Térképet napi szinten (több, mint 1 milliárd felhasználó naponta)

Mire használják az emberek?

  • Hely és szolgáltatás keresés

  • Útvonaltervezés

  • Információgyűjtés (utazáshoz, szállásfoglaláshoz, vásárláshoz és még számos területet)

  • Véleményírás (szöveges, csillagos, képes értékelés)

  • Kérdések feltevése a Google Térképet használó közösségnek

Google Térkép kutatás

A Google Térkép kutatást a fentiekben felsoroltak hívták életre két évvel ezelőtt. A vizsgálataink során megfigyeltük, hogy az emberek egyre aktívabbak ezen a platformon. Vásárlás előtt sokan informálódnak a térképen található vélemények alapján.

vásárlási döntés folyamataMelyik pontját érinti a vásárlási döntési folyamatnak a Google Térkép?

A válasz egyszerű:informácógyűjtés és a vásárlás utáni magatartást (véleményalkotás).

Milyen területeken tud segítséget nyújtani a Google Térkép kutatás egy vállalkozás számára?

  • Fogyasztók iparág iránti érdeklődése

  • Fogyasztói vélemények kezelése

  • Iparágakban tevékenykedő vállalkozások számának meghatározása

  • Konkurenciaelemzés

  • Kulcsszó kutatás (turisztikai szektornak kifejezetten ajánlott)

Kiknek ajánljuk a Google Térkép kutatást?

Értékesítés egységgel rendelkező vállalkozások részére (autószalonoktól kezdve az éttermeken át a szállodákig)
Olyan online szolgáltatásokat nyújtó vállalkozásoknak, akik rendelkeznek fizikai irodával.

Kiknek nem ajánljuk?

Média vállalkozásoknak

Milyen földrajzi szinteken végezhető el a kutatás?

Bármely iparágban országos, megyei, település, akár kerületi szinten is.

A jövő már elkezdődött. A közösség ereje (véleményalkotás) egyre jobban érződik minden social media platformon. A vásárlási szokások megváltoztak. Tartson Ön is lépést a fogyasztói szokások változásával. Egy időben meghozott jó döntéssel, magasabb árbevételt tud generálni vállalkozása részére.

(Kondor Albert)