Google térképes fejlesztés

Miért hozta létre a Google a kérdések és válaszok funkciót?

Engedjétek meg nekem, hogy ezt egy történettel illusztráljam. A tavalyi évben családommal ellátogattam Balatonlellére a Napfény strandfürdőbe. Csodás napot töltöttünk el és a nap végén írtam egy hosszabb értékelést (képek, csillagos, szöveges) a Térképen. Másnap kaptam egy üzenetet, hogy valaki kérdést (”Van csomagmegőrző? Ha van, mennyibe kerül? ”) tett fel a helyhez kapcsolódóan. Válaszomban megírtam a valós tényeket, amivel segítettem a kérdezőt az információgyűjtésben. A Google ezt a funkciót pontosan erre fejlesztette ki.

A vállalkozásom kap értesítést a Google Térképen feltett kérdésről?

A Google ilyenkor rendszerüzenetet küld arra a Gmail fiókra, amivel regisztráltad a Google Cégem fiókodat. Abban az esetben, ha az aktiválás nem történt meg, akkor üzenet sem fog érkezni.

A vállalkozásomon kívül kinek küld még értesítést a Google a feltett kérdésről

Minden olyan személy, aki már valamilyen formában értékelte a vállalkozásodat a Google Térképen az megkapja ezt az üzenetet az okostelefonjára. Fontos kiemelni, hogy ők is jogosultak választ adni a cégeden kívül.

Mire figyeljen oda a vállalkozásunk, ha kérdést kap a Google Térképen?

  • Legyen aktiválva a Google Cégem fiókunk, mert csak ebben az esetben kapunk értesítést a kérdésről

  • Mindig próbáljunk mi lenni az elsők, aki válaszolunk, mivel mi ismerjük a saját vállalkozásunkat a legjobban

  • Ne álljunk neki vitatkozni ezen a felületen, mert azt mindenki látni fogja

  • Ha valaki panaszfalként használja ezt a funkciót, akkor jelezzük a Google felé, hogy kéretlen tartalom

A fenti négy pont betartásával egy vállalkozás képes lesz profin kezelni ezt a felületet és lehetősége nyílik a segítségnyújtással még több ügyfél megszerzésére.
Használjátok a Google Térképet és a Google Cégem fiókot bátran, mert hosszútávon megtérül a ráfordított idő.