Hogyan optimalizáld jól a Google Cégem fiókodat!

Hogyan optimalizáld jól a Google Cégem fiókodat!

A lokális online marketing egyik fontos eleme a Google Cégem fiók. Az elmúlt két évben számos esetben fordultak hozzánk a vállalkozások azzal a problémával, hogy a Google Céges fiókjuk nem működik hatékonyan. Az elkövetkezendő néhány sorban bemutatjuk, hogy milyen megoldásokat alkalmaztunk, amivel megoldottuk az ügyfeleinknél felmerült gondokat.

 

Google Cégem fiók optimalizálási tippek!

1. Pontosan írd be a vállalkozásod adatait a Google Cégem fiókodba!

A hozzánk fordult vállalkozások több mint fele itt szokta elrontani az optimalizálást. Vannak olyanok, akik kihagyják a telefonszámot vagy a weboldalas elérhetőséget. Mások, a címnél nem írják be a pontos adatokat (jó az irányítószám az utcának a neve, de a házszám, esetleg az emelet, ajtó már lemarad). Ezeknek a hiányában a Google nem fogja tudni beazonosítani a vállalkozásunkat.

Tipp: Minden egyes adatot pontosan adjunk meg a vállalkozásunkról. Fontos, hogy az adatok egyezzenek a weboldalunkon megjelenő adatsorral, mert a Google ezzel ellenőrzi le a céges fiókban megadott adatokat.

2. Használd ki a Google Cégem fiók fotó típusait!

google foto tipusok

A fiók elkészítésekor különböző kategóriában lehet feltölteni képeket (profil, kültéri, beltéri, termék, csapat, munka közben, 360). A cégek nagy része (kb. 80%) nem igazán él ezzel a lehetőséggel. A gyakorlati tapasztalatunk az, hogy, aki minden kategóriát feltölt, eredményesebben szerepel versenytársainál.

Tipp: Az elmúlt két év megfigyelései alapján kimondhatjuk, hogy a kültéri fotók és az egyedi fotók a leginkább nézettek az érdeklődők körében. Utána következik a beltéri és a 360 fokos fotók nézettsége. 2016-ban az első helyen még a 360 fokos, egyedi és a külső fotók álltak, mára azonban a vállalkozások külső fotói és az egyedi fotók maradtak az élen. Egy lehetőség azok számára, akik szeretnék, saját maguk elkészíteni a 360 fokos képeiket díjmentesen. Innen lehet letölteni a Streetwiev applikációt, ami ezeknek a fotóknak az elkészítéséhez elengedhetetlen.

 

3. Állítsd be a kategóriát a Google Cégem fiókodban!

A hozzánk forduló vállalkozások 22%-a rosszul állítja be a cégére vonatkozó kategóriát a fiókjában. Ennek az eredménye, hogy nem lesz releváns találat egy érdeklődők számára. Hosszútávon ez gyengíti a vállalkozás megjelenésének sikerét a Google Térképen!

Tipp: Használd a Google Cégem fiók kulcsszólistáját és válaszd ki a vállalkozásodra leginkább jellemzőt! Ezzel a lépéssel eléred, hogy azok a személyek fognak téged megtalálni, akik tényleg ilyen karakterű vállalkozást keresnek.

Google cegem bejegyzes4. Használd ki a Google Cégem bejegyzését!

Az általunk megvizsgált 50 vállalkozásból mindösszesen 4 cégnél láttunk bejegyzés alkalmazást. Súlyos hiba! A gyakorlatban azt tapasztaltuk, hogy azok a vállalkozások, akik használják ezt a funkciót, nagyobb átkattintást tudnak elérni, mint versenytársaik. Fontos tudnod, hogy a bejegyzéseket 10. naponta érdemes megújítani.

Tipp: Használd ki a Google Cégem bejegyzésben rejlő lehetőségeket. Legyél kreatív! Minőségi képekkel egy rövid inspiráló mondattal, weboldalra kimutató linkkel, számos potenciális ügyfelet tudsz bevonzani az értékesítési felületedre!

 

Véleményünk szerint a lokális online marketing nagyban hozzájárulhat egy cég növekedéséhez egy adott területen. Az itt bemutatott Google Cégem fiók optimalizálási lehetőségek alkalmazása, segíteni tud egy vállalkozásnak abban, hogy láthatóvá váljék még több ember számára a Google Térképen!