NAP jelentősége a lokális marketingben

NAP jelentősége a lokális marketingben

A NAP (name, address, phone) jelentősége a keresőoptimalizálás területén hatalmas, hiszen már nem csak a domainnevünk alapján ismer fel minket a Google, hanem ezen adatok alapján is. Lokális keresőoptimalizálás miatt pedig a címünk az, ami miatt a közelünkben keresőknek jobb pozícióban tudunk megjelenni. Nézzük meg tehát ezeknek az adatoknak a jelentőségét és használatát!

Bővebben...

Hogyan menedzseljem a Google Cégem véleményeket?

Google Cégem menedzselés

A vállalkozások Google Cégem fiókjába érkező vélemények száma folyamatosan emelkedett az elmúlt két évben. Számos marketinges kolléga és cégvezető keresett meg minket, hogy mit lehet tenni azokkal a negatív véleményekkel, lejárató kampányokkal, amelyek nem valós személyektől származnak. Pontosan ez a probléma adta az ötletet, hogy az elmúlt időszak tapasztalatai alapján,
erről egy átfogó cikket írjunk.

Bővebben...

Lokális bormarketing - Villány

Lokális bormarketing

A magyarországi bormarketingről mostanában egyre többet hallunk. A különböző médiaforrásokból megtudhatjuk, hogy számos területen ( PR, Brandépítés, Online marketing) történtek pozitív előre lepések. Idén nyáron Harkányba utaztam majd átmentem Villányba. Kíváncsi voltam, hogy az itt található helyi pincészetek mennyire használják jól a Google Térkép kínálta lehetőségeket. Lássuk, mit tapasztaltam.

Bővebben...

Google Cégem marketing

Google cégem marketing

A Google Cégem marketing keretén belül Google Térkép kutatást végeztünk a Budapesten található állateledelt forgalmazó boltok körében. A vizsgálat számos érdekességet hozott felszínre, ami jelentősen befolyásolhatja ezen boltok lokális marketing tevékenységét. Nézzük meg a vizsgálat eredményeit részletesen.

Bővebben...

Instagram lokális marketing lehetősége

Instagram lokális marketing

A lokális marketing jelentős része a Google felületein kívül zajlik. Az egyik ilyen hely az Instagram, ahol gyakorlatilag minden poszt helyszínhez köthető és ez jelentős marketing lehetőségekkel is bírhat helyi vállalkozások számára. Megmutatom, hogy milyen látogatószerző lehetőségek vannak az Instagrammon helyek segítségével.

Bővebben...

Facebook Local az új Google Térkép?

Google térkép

2018. áprilisától már elérhető a Facebook Local nevezetű alkalmazás a magyar emberek számára is. A megjelenés után, a marketing szakmában szárnyra keltek olyan hírek, hogy innentől fogva új versenytársat kap a Google Térkép. Valóban így van? Ennek jártunk utána marketinges szemmel!

Bővebben...

Google Cégem videók, képek

Google cégem videók képek

A Google Cégemben (Google my Business), számos lehetőség kínálkozik, hogy különböző kategóriákba fotókat és videót helyezzünk el. Az általunk vizsgált 100 cégből mindösszesen 1 használt videót. A képek esetében jobb volt az eredmény, mert itt a vállalkozások közül 89 használta ki ezt a lehetőséget. Mit kell tudni a Google Cégembe feltölthető képekről, videókról?
Íme egy rövid összefoglaló.

Bővebben...

Google Cégem fiók [teljes útmutató]

Google Cégem fiók [teljes útmutató]

Az elmúlt fél évben számos írás jelent meg a Google Cégem fiókkal és annak regisztrációjával kapcsolatban. Ennek hatására nagyon sok vállalkozó elkezdte elkészíteni cégének üzleti fiókját. Összességében ez egy örvendetes hír. Azonban a gyakorlatban mi a lokalitas.hu –nál azt tapasztaljuk, hogy olyan alapvető hibákat követnek el a fiókot készítők (sok esetben még a szakemberek is), aminek a helyreállítása a későbbiek folyamán sokkal több időt és energiát emészt fel. Pontosan ezért gondoltuk úgy, hogy egy teljes körű Google Cégem fiók útmutatót készítünk. Ebben a cikkben már a 2018-ban életbe lépett változások is benne foglaltatnak.

Bővebben...

Helyi idegenvezető plusz pontok

A Google Helyi idegenvezető programja adott egy nagy lendületet a lokális marketingnek, hiszen ez a rendszer milliókat ösztönöz értékelésre, képfeltöltésre és a helyi adatok pontosítására. Íme egy lehetőség, amivel még több pontot szerezhetsz.

helyi idegenvezeto

Bővebben...

Hogyan hozzak létre bejegyzést a Google Cégem fiókomban?

A Google Cégem fióknak a bejegyzési modulja egy elég hatékony eszköz, ami díjmentesen használható mégis kevesen alkalmazzák. 2018 januárjában a Google Térkép kutatási módszerünk segítségével kiválasztottunk 100 céget különböző szektorokból. Megvizsgáltuk, hogy hányan használják a Google Cégem bejegyzéseit. Az eredmény sajnos nagyon lehangoló volt. Mindösszesen 3 cég használta ezt az eszközt. Pontosan ezért határoztuk el, hogy készítünk egy bejegyzést, amiben megmutatjuk nektek, miként kell elkészíteni tíz perc alatt egy Google bejegyzést.

Bővebben...

Hogyan optimalizáld jól a Google Cégem fiókodat!

Hogyan optimalizáld jól a Google Cégem fiókodat!

A lokális online marketing egyik fontos eleme a Google Cégem fiók. Az elmúlt két évben számos esetben fordultak hozzánk a vállalkozások azzal a problémával, hogy a Google Céges fiókjuk nem működik hatékonyan. Az elkövetkezendő néhány sorban bemutatjuk, hogy milyen megoldásokat alkalmaztunk, amivel megoldottuk az ügyfeleinknél felmerült gondokat.

Bővebben...

Facebook Local - megjelent

Facebook local

Megjelent a Facebook Local alkalmazás, amivel a közösségi média is beszáll a versenybe a helyi online marketing területén.

A Google nagy előnyben van, és a Facebook már évek óta próbál valamilyen módszerrel felzárkózni és a helyi paramétereket belevinni a platformjába. Mindeddig kevés eredményt tudott felmutatni, most egy újabb területen próbálkozik: alkalmazást bocsátott ki.

Bővebben...

Google cégem regisztráció

A Google cégem regisztráció ingyenes, és kevésbé profi beállításokra mindenki képes. A regisztrációs folyamat eredményeként kontrollálhatod céged megjelenését a Google felületein, illetve megjelenhet céged a tréképen.

Bővebben...

Hogyan használd a Google Cégem fiók díjmentes szolgáltatásait?

Google cégem regisztráció

Az elmúlt időszakban számos ügyféllel dolgoztunk együtt a Google Cégem fiók kialakításán a lokális marketing tevékenységünk keretein belül. A megrendelők között megtalálhatóak voltak: pékségek, szállodák, gumisok, éttermek, kávézók, szépségstúdiók és egyéb fizikai üzlethelyiséggel rendelkező vállalkozások. Volt bennük egy közös pont, a költségoptimalizálás. Véleményem szerint ez egy teljesen normális és ésszerű dolog. Pontosan ez a tényező inspirált arra, hogy ezt a bejegyzést megírjam. Az elkövetkezendő néhány sorban, bemutatok nektek három Google Cégem fiókhoz kapcsolódó díjmentes szolgáltatást.

Bővebben...

Hogyan használjam a Google Cégem fiókot ma a vállalkozásomban?

lokalitás Google cégem

Az elmúlt két évben folyamatosan figyeltem a vállalkozásokat, hogy miként hasznosítják a Google Cégem szolgáltatást. Az itt tapasztaltakat felhasználva, jó néhány ügyfélnek segítettem hatékonyabbá tenni a bolti marketing tevékenységét. A közös munka során láttam, hogy, hol akadnak el a legtöbbször. A tipikus problémákat megfigyelve készítettem el ezt a szakmai bejegyzést.

Bővebben...

Kapcsoljon nagyobb sebességbe! Lokális marketing alkalmazása az autószalonoknál

Lokális marketing alkalmazása az autószalonoknál

A Google Local Guide (helyi idegenvezető) program keretén belül hirtelen megugrott az emberek véleményalkotó kedve. Pontosan ezért fejlesztettünk ki egy speciális piackutatási módszert. Az idei évben számos területet vizsgáltunk át a Google Térkép kutatás keretén belül.
Az egyik ezek közül az autó eladással foglalkozó márkaképviseletek voltak. Más iparágakhoz viszonyítva (szálloda, étterem) jóval gyengébben teljesítettek. Nézzük meg az eredményeket a számok tükrében.

Bővebben...

Lokális Marketing: Google Térkép kutatás

Az elmúlt néhány évben nagy átalakuláson ment keresztül a Google lokalitással kapcsolatos szolgáltatás palettája.

Az érintett területek:

  • Google Local Guide program (Helyi idegenvezető program)

  • Google My Business (Google Cégem)

  • Google Maps (Google Térkép)

    Bővebben...

Lokális online marketingalapjai videó

A lokális online marketing alapjairól készítettünk egy kisfilmet.  A bemutatása után megtudhatod, miből áll, mik az előnyei vállalkozásod számára és milyen felületeken tudod használni a rendszert.